On-line obchod s dveřním, okenním a nábytkovým kováním a příslušenstvím.
Vyhledávání
+421 944 458 929
Pondělí-Pátek: 7:30 - 16:00

Mezinárodní tisková konference značky Roto, Stuttgart, 2017

V posledních letech se tato již tradiční akce konala v různých Evropských metropolích. Po tzv. Evropském turné, jsme se v roce 2017 vrátili do oblasti poblíž Stuttgartu, přesněji do městečka Leifenden, kde se nachází i samotné hlavní sídlo značky Roto .

Střešní okna

Novým sloganem v rámci následujícího období, jak uvedl ředitel divize střešních oken Christoph Hugenberg, je heslo „Žádná poloviční řešení“ (z něm. #KeineHalbenSachen) , což reflektuje jako komplexní řešení, která značka dlouhodobě nabízí, jakož i vnitřní kulturu, vytvořenou v rámci společnosti, která zajisté nemalou měrou přispěla k tomu, že Roto se stalo jednou z předních značek produkujících prvky oken a dveří.

102.jpg

Kvalitu produkce potvrdila nedávno i respektovaná německá certifikační autorita - TÜV Rheinland , která ocenila střešní technologie RotoQ a Designo R8. Jak však uvedl Christoph Hugenberg, toto ocenění značku potěšilo, ale neznamená to, že by v nejbližší době hodlali usnout na vavřínech a polevit v tvorbě inovací. V roce 2018 je plánováno představení několika novinek, například. Designo R8 Quadro, které bude opět o něco jednodušší z hlediska montáže a bude poskytovat větší míru bezpečnosti a tepelné izolace .

„Show Truck“

Po první sekci, která se věnovala střešním oknům byl představen účastníkům tzv. „Show Truck“ – nákladní vůz, který slouží jako nejnovější showroom, kde návštěvníci najdou ukázky technologických řešení pro okna a dveře. Toto speciální vozidlo, jehož hodnota přesahuje 1,2 mil. EUR plánuje společnost využít při představě novinek jak svým odběratelům, tak i na specializované akce pořádané společně s největšími odběrateli, kde si budou moci inovativní řešení sami vyzkoušet i samotní koncoví klienti výrobců oken a dveří.

Automatizované zařízení ve výrobě

V rámci následující sekce představilo Roto přímo svou „kuchyni“, a tedy továrnu na výrobu komponentů. Návštěvníci si mohli přímo prohlédnout, jak to funguje v produkci, kde strojní vybavení obsluhuje aktuálně více než 200 zaměstnanců a kde je aplikován poměrně výrazný stupeň automatizace výroby . Ta má různé podoby. Např. rohové součástky jsou robotickým ramenem automaticky baleny ve stanoveném počtu do krabic a připravovány na paletu, což snižuje možné pochybení a nesporně i usnadňuje samotnou práci lidí, která tak může být použita pro důležitější úkony.

Rozšířená logistika

V logistickém centru jsou paletové regály umístěny tak vysoko, že člověk stojící na zemi se cítí jako pod útesem. Tento způsob skladování umožnil efektivně uskladnit zásoby, tvořené více než 16 000 položkami .

Nová úložná oblast malých komponentů je vybavena bezdrátovým dopravním systémem . Vysokozdvižné vozíky pracují samostatně, bez obsluhy pracovníků, sbírají komponenty a přinášejí je do expediční oblasti. Jak popsali někteří účastníci prezentačního dne, vidět tato vozidla v provozu vyvolává u člověka pocit, že budoucnost je už tady.

Tisková konference vedení společnosti

Začátek programu druhého dne bylo hlavní slovo přenecháno zástupcem vedení společnosti. Jako první vystoupil Dr. Keill, kterému vyjádřila správní rada důvěru jednohlasným schválením prodloužení kontraktu na jeho pozici. Více než dekádu vedl Dr. Keill společnost správným směrem, díky čemuž se jí podařilo překonat krizové období a postupně obnovit finanční stabilitu. Dnes, kdy společnost disponuje lepšími výsledky, jsou dostupné finanční zdroje prostřednictvím Dr.Keilla investovány do nových strategických partnerství , v podobě akvizic, jakou byla nedávno provedena s čínským producentem Union Ltd.

Dr. Keill se ve svém příspěvku věnoval i aktuální situaci na hlavně Evropském trhu. Podle jeho slov, můžeme aktuálně sledovat postupný růst trhu oken a dveří, přičemž největší pozitivní nárůst zaznamenaly v Maďarsku a Irsku. Naopak nejmírnější růst byl pozorován v Rakousku, Německu, Spojeném království a Finsku. Podle jeho slov, pomalu na vzestupu je také trh v rámci Ruska a očekávání značky předčila i Čína.

Podle pana Keilla je vizí Rota, aby každá místnost mohla mít specifické okno, na základě uživatelů, kteří ji budou obývat, což je už i na základě dnes nabízených technologií možné. v podobě umístění posuvných oken do kuchyně nebo oken s bezpečnostní pojistkou do dětského pokoje.

Stabilní obrat, významné investice
Hlavní finanční ředitel Michael Stangier prohlásil, že společnost Roto očekává mírný nárůst ročního obratu. Za poslední dva roky za sebou to bylo 622 milionů EUR. V roce 2017 předpovídá obrat 630 milionů EUR a tvrdí: ""Údaje z konce září naznačují, že jsme na cestě k dosažení tohoto cíle"".

Michael Stangier pak nastínil tři hlavní oblasti, ve kterých společnost Roto investovala do rozvoje v roce 2017 celkem 30 milionů EUR. Jedná se o modernizaci logistického centra v sídle podniku, zcela nového zařízení pro výzkum a vývoj v závodě pro střešní okna ve městě Bad Mergentheim a investice do nového systému Roto NX Tilt & Turn.
Jak zároveň uvedl, finanční výsledky firmy byly nesporně ovlivněny i nemalým růstem ceny materiálů , který je v průměru odhadován na 6,8%.

Iniciativa proti vloupáním

Pomoc svým klientům v ochraně před vloupáním se rozhodla společnost Roto docílit nejen tvorbou inovací pro tuto oblast, ale zároveň i spuštěním iniciativy směřující k dialogu se zákonodárnými orgány, s cílem zlepšit opatření na zvýšení bezpečnosti, nejen v samotném Německu, ale v rámci celé Evropské unie. , k čemuž by měla přispět i spolupráce s Německým fórem pro prevenci kriminality .

Inteligentní domovy

V rámci akce jsme mohli slyšet projev i ze strany Hartmuta Schmidta, ředitele oddělení inovací. Ten se věnoval hlavně konceptu tvz. inteligentních domácností, přičemž velmi jasně a přesně objasnil jak jejich výhody, tak slabé stránky, jejichž zlepšení se plánuje se svým týmem věnovat. Celkovou vizí značky není poskytnout jen možnost automatického nebo hlasového ovládání, ale vytvořit inovace schopné samostatně se učit a přizpůsobit se chování obyvatel v rámci daného prostoru.

Zbrusu nová řada - Roto NX

Před samotným představením nové řady okenního kování, se ředitel sekce péče o zákazníky, p.Johann Lukas, věnoval rekapitulaci historických milníků značky Roto v rámci produkce komponentů pro výrobu, servis a údržbu oken a dveří. Od roku 1935, kdy značka vstoupila na daný trh, byla lídrem v oblasti inovací, což potvrdilo samotné představení nové řady kování – Roto NX, která podle zástupců značky přináší nejen revoluci, ale představuje také evoluci v rámci oken a dveří.
Co se týče technických vlastností Roto NX, nejvýraznější je to, co Roto nazývá „TiltSafe“. Tato možnost, která používá speciální závěsná zařízení, která se připojují k uzamykacím bodům na obou stranách křídla, umožňuje otevření okna o 65 mm a stále brání pokusům o zlomení, což potvrdily i testy odolnosti, jejichž úspěšným absolvováním mohou být okna s kováním Roto NX klasifikována podle třídy odolnosti 2 podle normy EN 1627, což znamená, že mohou být považována za okna odolná proti vloupání.

Zásady používání cookies

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení uživatelské zkušenosti. Používáním našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním všech souborů cookie v souladu s našimi zásadami používání souborů cookie. Přečíst více

Soubory cookie jsou malé textové soubory, které do vašeho počítače umisťují vámi navštívené webové stránky. Weby používají soubory cookie k usnadnění efektivní navigace a provedení určitých funkcí uživatelům. Soubory cookie, které jsou potřebné pro správné fungování webu, lze nastavit bez vašeho souhlasu. Všechny ostatní soubory cookie musí být před nastavením v prohlížeči schváleny. Svůj souhlas s používáním souborů cookie můžete kdykoli změnit na této stránce.